Menu

środa, 20 sierpnia 2014

Layla hack

Hey!
Siedząc na chat blogowym dostałam wiadomość, że istnieje nowy hacker na MSP. Jest to dziewczyna, posiada bloga o krwi jak kiedyś PotkieNight i PotkieStar oraz uważa się za hackerkę. Oto treść wiadomości którą dostałam:
Na jej blogu pojawiają się treści głównie o MSP, a ustrój bloga cały zakrwawiony co mnie bardzo obrzydza i tam nawet nie będę wchodzić często.
Słabo mi, dosłownie. I ten napis "Sina z bólu" to mnie bardzo zniechęca do czytania bloga. Jestem wrażliwa jeśli chodzi o krew i mdleje już na same słowo.
Link do bloga: >kliknij<
Następnie weszła mi na bloga, zaczęła mnie obrażać i oczerniać, bardzo mnie to wkurzało, robiła sobie jakieś nicki typu "dzieciontko 9 letnie" czy coś takiego i się wydurniała za co dostawała bany (o ile to była ona, chyba tak). Teraz pokażę wam co ona pisała do mnie i nie tylko (uprzedzam, że rozmowy nie są ułożone w kolejności)








Postanowiłam ją wyszukać na MSP, oto rezultaty:
No nic kompletnie nie ma, a przecież pokazała zdjęcie jej profilu.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

2 komentarze:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)