Menu

piątek, 15 sierpnia 2014

krytyka-msp

Hey!
Siedząc na blogu zauważyłam że siedzi tam nasza "hejterka" blogów !VainE! ze swojego bloga krytyka-msp.blogspot.com. Pisała tam z jedną czytelniczką tego bloga i oczywiście jak przypuszczałam po moim hejcie na nią ona odwdzięczy mi się z czystej zemsty:

Tak jak widać, krytyka tego bloga zawita niedługo. Szczerze mówiąc nie obchodzi mi to, jestem ciekawa kiedy napiszesz posta i będę z niego wyciągać wnioski. Na MSP dostałam od niej również wiadomość że dziękuje za "reklame" jej bloga bo dzięki temu będzie "sławna" i będzie posiadała dużo wyświetleń. Nie pamiętam czy jej odpisałam, ale chyba nie. Nie mam zamiaru odpisywać na takie durne wiadomości. Niby blog zostaje w pewnym sensie reklamowany, ale na pewno nie wchodzą tam ludzie aby ją pochwalić więc nie rozumiem tutaj "podniecenia" tą całą twoją "sławą".

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)