Menu

piątek, 1 sierpnia 2014

Kłótnia z babcią.

Hey wam!
Tu Nat, tego posta piszę dla babci lidii. Zdenerwował mnie fakt, że teraz ludzie mi donoszą że mnie od zasranych wyzywa..... Dlaczego? Bo napisałam posta kiedyś jak o niej na forum pisali, mianowicie o jej imieniu i nazwisku. Poprosiła mnie żebym tego posta usunęła no i to zrobiłam, bo rozumiem jak mogła się czuć a ona mi mówi do innych, że jestem "zasrana" ..... Jestem zdenerwowana. Przeprosiła mnie twierdząc, że nie mam dla niej czasu.... Wchodzę na jej bloga codziennie a tam jej nigdy nie ma, na MSP mało co siedzę bo odeszłam, to co tu się dziwić?
Mam dosyć, z każdym się teraz kłócę, może pora na zmianę gry na stałe, przynajmniej znajdę może osoby które mnie polubią a potem nie będą wyzywać od takich i srakich za plecami......
Dosyć, nie tylko tobie jest przykro, nie wiesz jak ja się teraz czuję. A ja ci zawsze pomagałam np. na blogu.... Widzę że sama sobie świetnie radzisz. Tracę przyjaciół w koło.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

8 komentarzy:

  1. Przykro mi Nat, że tracisz przyjaciół : // Ale pamiętaj masz jeszcze przyjaciół na blogu : ) Swoich wiernych fanów którzy Ciebie nie opuszczą <33 Będzie dobrze : )) A skoro babcia Ciebie źle potraktowała to znaczy że nie zasługuje na przyjaźń takiej osoby jak Ty : 3
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przejmuj się ;) Masz wielu wspaniałych przyjaciół którzy ciebie kochają ! ♥

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń
  3. Babcia wstydź sie!!!! >.< Stracilas wspaniałą osobę!!! PORKONATOR FOREVER!!! /Anakonda XDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przejmuj się tą babcią, cała ona ;-; Ale ja jestem twoją przyjaciółką, więc
    nie musisz się martwić ♥♥ :) / Monika123587

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli mam być szczera to ja ciebie strasznie lubię. Szkoda że się nie znamy, chętnie została bym twoją BFF. Pamiętaj, że masz jeszcze swoich cichych wielbicieli :)
    mosa78/Angeley

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie lubie Lidi.. przezywała mnie ;/ / niunka360

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak by się coś działo zawsze ci pomoge możesz na mnie liczyć - katty noir 1

    OdpowiedzUsuń
  8. Na sie nie zawiedziesz PS polecam transformice tam sie żwirem Tundrana

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)