Menu

wtorek, 12 sierpnia 2014

Kolejna lupown, czy nie?

Hey wam!
Siedząc na forum znalazłam pewien temat, nazywał się "Boję się taty", weszłam z ciekawości i też z myślą że to może być kolejna "Lupown", ale po przeczytaniu tego i zajrzeniu w jej profil chyba straciłam trochę wiary, że to może być jedna z tych właśnie typu:
- Lupown,
- Penlown,
- Kapciown (przepraszam jeśli źle napisałam).
Zobaczcie temat:

Z jednej strony brzmi wiarygodnie, a z drugiej ma coś w sobie takiego, że mam ochotę myśleć że to właśnie tego typu osoba "Lupown, Penlown" itp. Jeszcze zbytnio się nie wybiła tą swoją "popularnością" bojenia się swojego taty, jednak moim zdaniem to kolejne bujdy bo kto normalny by się wyżalał na forum o grze, że boi się taty i przyznawał się do tego że jest bity w domu? - To nie ma sensu!

Weszłam w jej profil i film zyskał dopiero 120 wyświetleń, więc rozkręca się

Zrobiła także artbooka

Co o tym myślicie?
Nie oglądałam jeszcze filmu, zaraz pewnie obejrzę.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)