Menu

wtorek, 12 sierpnia 2014

Kapciown

Hey wam!
Kiedyś miałam wam napisać posta o użytkowniczce na MSP kapciown, jednak zawsze mi coś wylatywało albo zapominałam, albo w ogóle mi się nie chciało pisać na ten temat....
A więc zaczęło się od tego, że znalazłam wpis na forum:

Jest tam wyraźnie napisane "Kapciown i Lupown powracają", opisuje tam swój film w którym ma być niby jej "historia".
Pewnie już słyszeliście o niej wiele, ale żeby się dowiedzieć o co jej dokładnie chodzi trzeba obejrzeć jej film, w którym podobno na końcu jest jakaś "niespodzianka".
Też ostatnio pojawił się bezsensowny temat na forum


Wiesz co? nie wierzę ;)

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

1 komentarz:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)