Menu

czwartek, 28 sierpnia 2014

Jestem wkurzona...

Cześć!
Mam dosyć tego forum, na którym są tematy z forum na przykład tak jak wtedy z marca.... Takie tematy powinny być już dawno skasowane, pamiętacie mojego posta o kratkach? był ten wpis:

Jejku, to już się zdarza któryś raz...... Temat stary jak świat, ale w top i wy myślicie że ja patrzę na datę....-.-
Mam dosyć waszych komentarzy typu "ojej nienormalny piszę się razem przy przymiotnikach -.-" albo "wez patrz na datę...." "ten temat jest z marca -.-" boże, zdarza mi się napisać błędy które sama zresztą potem poprawiam, myślicie że jak piszę szybko 5 postów to zwracam uwagę na ortografię? nie, nie zwracam, czytam posty na następny dzień i poprawiam czy coś źle napisałam...... Tak PS to nie bądź taki/taka mądry/mądra z tą ortografią, bo pewnie sama/sam nie znasz jej najlepiej na świecie.
Dajcie sobie spokój........ To, że nie popatrzyłam na datę to nie oznacza że macie na mnie najeżdżać, straciłam dziś ochotę na pisanie postów dla was jak wam nic nie pasuje, OMG..... Nie obchodzi mnie wasze zdanie tylko pamiętaj, że jak masz zamiar coś mi tutaj komentować to wyjdz z tego bloga i nie wracaj, bo nie masz po co tu wracać.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

4 komentarze:

  1. Dla ciebie to dużo?...Wczoraj trafiłam na temat z 4 maja 2012 roku ;_;

    OdpowiedzUsuń
  2. Piszesz super posty nie przejmuj sie nimi -,- Ciekawe czy jak oni by prowadzili bloga to też by nigdy żadnego błędu nie popełnili. Ja nie przywiązuje do tego tak wielkiej wagi jak pisze ze znaj. to nigdy nie patrze na ortografie tylko wale na szybko np. muj, morze itd. Lovciam ten blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezu ! Skoro tak bardzo wam przeszkadza jej ortografia to nie wchodźcie tu i kropka. Nawet jeśli popełnia błędy to ty ich nie popełniasz ? Nie wierzę w to ! Blogi są po to żeby dowiedzieć się o newsach o danej grze .... Jesteś no nie wiem jakimś nauczycielem do poprawiania innych ? Jeśli bym ją poprawiała to wyszłabym na idiotkę ;-; Dlaczego ? Bo sama popełniam błędy ..... -.- Jeśli to czytasz ,, ty idealny człowieku od ortografii'' To nawet nie komentuj .....

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)