Menu

poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Jak zrobić kolorowy pasek do przewijania? - Poradnik

Hey wam!
Strasznie dużo osób dopytuje się mnie jak ja zrobiłam kolorowy suwak do przesuwania strony bloga, chodzi mi o to:
Pierwsze co robimy to logujemy się na swoją stronę blogger, wchodzimy w szablon i klikamy "Dostosuj". Następnie naciskamy "Zaawansowane"

Gdy to zrobimy szukamy arkuszu "CSS"

Następnie w te białe okienko, które pojawi nam się obok wklejamy ten kod:


Gdy kod zostanie umieszczony na białym polu czas zająć się kolorem. Jak kod będzie wklejony będzie mniej więcej takie coś:

Wystarczy skasować ten kod, który tam jest zaznaczony na czerwono i wkleić swój z własnym kolorem. Tutaj możecie znalezc dużo kodów z kolorami: >>>KLIKNIJ<<<
Jeśli chcecie również mieć tło jakieś kolorowe, a nie tylko suwak to jak macie "background: #fff;", to kasujecie "#fff" i również dajemy jakiś kod z kolorem na stronie, która jest powyżej

Następnie zapisujemy szablon
Gotowe, cieszmy się paskiem.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

22 komentarze:

  1. Fajny poradnik :3 Dziękuję za pomoc. A tymczasem zapraszam na mojego bloga: z-zycia-natalii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie chciałabym z tb prowadzić bloga ale są dwie przeszkody 1 moi rodzice 2 możesz się nie zgodzić ale według mnie twój blog jest najlepszy i czytam go codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi białe się robi :( Adres bloga: kolczykowe-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też się robi białe :c
    Pozdrawiam :**
    Adres - pretty-moviestarplanet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielkie dzieki!;3 Mój ma aż 2 kolory!*-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej Nat!
    Próbowałam ale nic mi z tego nie wyszło :C. Jak zrobiłam wszystko tak jak w istrukcji, a potem chciałam zobaczyć mojego bloga to suwak był cały biały :C. A wybierałam jakieś pomarańcze :C. Mogłabyś wyjaśnić mi jaśniej np. na GG?
    Pozdrawiam
    kasia&klaudia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ten pasek działa tylko na google chrome. Nie wiem jak u ciebie.

      Usuń
  7. Dzięki, mi się udało, bardzo mi pomogłaś!

    OdpowiedzUsuń
  8. Megaaa ♥ Kocham Twojego bloga. JESTEM FANKĄ TWOJEGO BLOGA *O*
    wiki20041607

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi też wychodzi tylko biały ;cc
    Ale i tak jest inny niż ten zwykły :D
    Zapraszam do obejrzenia : msp-blog-na-temat-nas-klaudiusia2003.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  10. Mi wychodzi biały. :/ Ale to i tak lepie niż normalny, także dziękuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A o co chodzi z tym paskiem prosze o szybka odpowiedz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz zrobiłam wyszedł biały, drugi raz zrobiłam wyszedł kolorowy. :3 Dzięki. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak dodać post o innej zakładki?

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny dodatek. A i zrobisz nowy poradnik : Jak zrobić nagłówek na bloga? Bo tamten jest stary,a chcę wiedzieć jak dodałaś te "strzałki" i serca w nagłówku. Pozdrawiam. Mój blog : http://mspzmarcela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie, że robicie poradniki nie tylko o MSP,ale też o blogach. Fajny post, przydatny. Mój blog , zapraszam : po-naszej-stronie-lustra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. No fajne, fajne xD
    msp: misiaczka<3<3<3<3

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)