Menu

piątek, 29 sierpnia 2014

Ja i Lyod hacknięte!

Cześć!
Tego się właśnie spodziewałam! Dopadli mnie! Rozumiecie to? dopadli...... Nie tylko mnie, ale też jess (dance jessica), zaczęło się od niej i jej artbooka:

Potem ja:
A teraz Lyod:
Następnie zauważyłam film u Dance Jessica, oto screeny z filmu:




Strasznie dużo osób twierdzi że ja i Dance Jessica robimy sobie jaja, czy ja wyglądam na osobę, która by żartowała w tym momencie?
Jesteście po prostu okropni, jeśli uważacie że ja bym takie coś sobie zrobiła!
Przecież to szkoda kasy na taką brzydką skórę! Mam nadzieję, że to jutra odzyskam konto z maila, bo na razie wolę przeczekać!
Mam dość!
Już słyszałam, że niektórzy zgłosili moje konto, ciekawe za co! Jeśli dostanę bana no to dziękuję bardzo, odchodzę!

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

9 komentarzy:

  1. Współczuje :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nat widziałam to co się stało. Byłam tego świadkiem jak niby "zmieniłaś sobie skórę". Od razu weszłam na twojego bloga i przeczytałam to wszystko. Naprawdę mi cię szkoda:c Aneczek135

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo bym się ucieszyła gdyby któryś z twoich fanów zobaczył jako pierwszy ten artbook i podarował ci hasło.. :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm... na pewno nie zostałyście hacknięte bez powodu. Wątpię, by ten ktoś po prostu znalazł przypadkowe ofiary. Pomyślcie komu zalazłyście za skórę, kto Was nienawidzi, itp.
    Mam nadzieję, że wszystko wróci do normy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja przy tym byłam i widziałam co się stało ! Naprawdę współczuje wam ;* Ale jak ja patrzyłam to wszystko chyba już wróciło do normy, a właśnie ona (na to wygląda) bez powodu by tego nie zrobiła musiałyście zajść jej za skórę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz na MSP jest jakby nigdy nic rzeczy zrb. Przez hakera juz nie istnieją, mam nadzieje, ze to ty weszlas na konto :c
    Trzymaj się

    Fortune Girl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ona hackuje tylko VIP kto nie ma statusu VIP ten jest bezpieczny a ja myśle że to jeden z twoich anty-fanów który chce się dobrać pod skóre tobie i twoim najką ale jeśli schakuje wszystkie to zacznie się dobierać do fanów!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kto to może być? Trzeba zrobić blogowe przesłuchanie a hacker może być też psełdo-fanem i każdy ale to KAŻDY ma napisać komentarz który czytał tego posta (jeśli zrobisz go) co o tym sądzisz POZDRO The_Clown

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja myślę, że to nie może być przypadek...Mi się coś wydaje, że nie tylko was zhakowano, bo u mnie wtedy kiedy ciebie dopadł/dopadła/dopadli (bo nie wiem kto to i w ogóle) ,,większość'' moich znaj, nagle miało niebieskie skóry takie jak ty, Juss i Lyod.! Boje się,że on/ona/oni wrócą, tylko czekają aż sprawa się uspokoi, żeby znów rozsyłać informacje itp między nami, po to,żeby znów wszyscy się zaczeli bać !
    ~Rózowa Malinka 210

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)