Menu

poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Informacja

Hey wam!
Tu Nat, piszę tego posta z telefonu, ponieważ nie mogę wchodzić na laptopa podczas choroby dlatego że mdleje i mam problemy z chodzeniem. Mój stan zdrowia obecnie się polepszył, zwalczam teraz bardzo okropny i drażliwy ból gardła, który ostro mi dokucza zwłaszcza że chrapię w nocy i bardziej bolą z podrażnienia. Codziennie będę informowac was o moim stanie zdrowia w poście, który prawdopodobnie będzie napisany z telefonu jak wspominałam na początku.


Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat
PS jutro informacja dla Nataliaa =)

11 komentarzy:

  1. Wracaj szybciutko do zdrówka c;

    OdpowiedzUsuń
  2. Biedna ;/ Zdrowiej :* Ok, czekam. /Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bidulka z Ciebie ;c

    OdpowiedzUsuń
  4. Wracaj do zdrowia, Nat c:
    mosa78/Angeley

    OdpowiedzUsuń
  5. Matko : o Jak Ci współczuję, nie wiedziałam że aż mdlejesz... straszne :c Mam nadzieje że szybko wyzdrowiejesz i wrócisz do nas! ♥♥
    Taylor2584, której nie chce się logować ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Biedna nat tak mi sie smutno robi na ta myślą ze przeżywasz ból ): Wracaj szybko do zdrowia kochana!!!<3<3<3 /Anakonda XDD

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurde! Aż mdlejesz? współczuję :O

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Powrotu do zdrowia ! : ) / niunka360

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)