Menu

niedziela, 10 sierpnia 2014

Ineska - Znowu?

Hey wam!
Znalazłam Ineskę na 100% jestem tego pewna, ponieważ stworzyła bloga pod nickiem który ciągle był mi podejrzany (wszystko opiszę w następnym poście), ale też są bardzo podejrzane tematy o "Karolku", rapie i tym podobne. Tutaj macie jeden z tematów ze wczoraj, praktycznie każdy komentuje bo myślałam że uzyskam jakąś odpowiedź, no ale sama już znam prawdę. Tutaj temat z forum w którym się przyznaje już że to ona, nie wiem czy dla litości ale być może:

Czyli szłam dobrym tropem, reszty dowiecie się za chwile....

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

1 komentarz:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)