Menu

niedziela, 10 sierpnia 2014

Ineska - Informacje + Nowy blog

Hey wam!
Wczoraj weszłam na bloga NNPT - Jednej z osób, która założyła bloga krytyków fejm-msp.blogspot.com i zauważyłam dziwną wiadomość na jej chat. Były tam również jakieś wiadomości od Kawaii - Również jednej z osób, która posiadała bloga fejm-msp. Zaciekawiło mnie to i postanowiłam trochę poczytać. Chciałam się tylko dowiedzieć szczerej prawdy i chyba to zrobiłam. Ineska tłumaczyła się, że ona nie brała udziału w tym wszystkim i że jej niczego nie udowodnimy, ale nikt nie chciał w to wierzyć, postanowiłam wziąć sprawy w swoje ręce bo miałam tego dość. Gdy weszłam na bloga Birdy (NNPT), znalazłam wiadomość na chat od Ineski i jak Kawaii się trochę sprzecza z nią:

Jak widać Kawaii coś mówi do Ineski, że nie wiedziała że taka jest a Ineska tuż za nią napisała do Birdy (NNPT), że ich sypneli. Sypneli? hm... Z czym? pewnie z tym, że to one prowadziły bloga fejm-msp. Pokazałam tego screena Inesce, ale ona twierdziła że to nie ona bo na zdjęciu powyżej jest inny avatar. Dziwne. Co avatar ma do sprawy?
Jeszcze wczoraj założyła bloga porshia-dzini.blogspot.com/, napisała tam posta w którym Nas przeprosiła i pisała dlaczego tak się stało z tym całym blogiem i z tymi naszymi kłótniami. Wybaczyłyśmy jej, jednak po chwili znów rozniosła się kłótnia... Ona usunęła posta na tym blogu twierdząc że teraz straciła swój honor i dumę przez ten wpis. Miałam wszystkiego dość.
Tutaj macie screen posta co napisała na porshia-dzini.blogspot.com


NOWY BLOG
Teraz coś o nowym blogu Ineski. Pisała każdemu że odchodzi, że ma dość itp.... Tylko dziwne bo ponownie zaczyna swoje blogowanie tym razem na tym blogu eeqxthie.blogspot.com/
Możecie tam wchodzić i obserwować. Chciałabym żeby chociaż raz odbyło się bez kłótni między Nami.

Kawaii, NNPT, Ineska - Za tego bloga możecie wiedzieć, że nie wybaczę wam tego nigdy. Kawaii, Ciebie bardzo lubiłam, chodziłaś ze mną po TinyChat, pisałaś na blogu, byłaś nawet udawanym "POR" no i zawsze były z Tobą wygłupy, myślałam że się zaprzyjaźnimy ale wyszłaś na totalnego głupka przy tym blogu gdy wszystko wyszło na jaw. NNPT, Tobie zawsze pomagałam, na blogu, pisałyśmy nawet często, śmiałyśmy się, oglądałyśmy zdjęcia Twojego chłopaka i filmiki na którym tańczą. Ja w przeciwieństwie do innych lubiłam Cię, a teraz masz kolejnego wroga na swojej liście - Na mnie już nie licz, tyle Ci tutaj skromnie powiem. Ineska, z Tobą łączyło mnie najwięcej. Przyjaźń, zaufanie, pomoc, rozmowy i kłótnie. Kłótnie po to są, aby zbliżyć Nas do siebie. Jednak teraz tak już nie jest i wszystko się wali, tym blogiem zniszczyłaś moje zaufanie do Ciebie. Sorry.

Co do Buki, to jej wybaczyłam. Mam dowody (wszelkie potwierdzenia), że ją zmuszano do prowadzenia tego bloga, a ona nie napisała tam żadnego posta o mnie. Przyznała się również pomimo że nic nie zrobiła, i nadal pozostaniemy w takich relacjach jakich byłyśmy.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

4 komentarze:

  1. No wiesz Nat, może być to zawsze osoba która się podszywa pod Ines i dla tego avatar może być ważny w tym momencie. Tylko że no zawsze mogła go zmienić, by się bronić że to nie ona bo ma inny avatar .-. Ale tym długim postem przeprosinowym mnie zaskoczyła : o Nie spodziewałam się że przeprosi Was na blogu, a nie np. w wiadomości na blogu wysłanej prywatnie.
    Taylor2584
    P.S. Ineska ma nowego bloga, ineskolandia.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ineska ten dzik? Wejde dla zabawy hihi xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Został usuniety ten blog jes porshia dzini tylko xd

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)