Menu

poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Imvu - Darmowe credits

Cześć Wam!
Kilka dni temu Nat odkryła sposób na darmowe CR na Imvu. Jest on skomplikowany i trudny. Na początku sama nie rozumiałam tego sposobu do końca, ale się nauczyłam. Zapewne wiele z Was chciałby pokupować na Imvu jakieś ciekawe różne rzeczy. Postaram się dokładnie wszystko wytłumaczyć.

1. Zakładamy nowe konto na imvu i do niego e-mail, następnie logujemy się na to konto i odbieramy cr żeby było 1500 cr obecnie na koncie lub więcej.

2. Wchodzimy na stronę i zakładamy konto. UWAGA! Na stronie można zrobić tylko jedno konto, więc daj tam dane, które zapamiętasz, bo później będą problemy.

3. Jak już jesteśmy zalogowani trzeba włączyć 3 karty do MeetMe w ten sposób:

4. Gdy mamy włączone 3 karty i jesteśmy na Home na swoim koncie na meetme.com w zakładce ''Profile'' Klikamy: My L$ jak na obrazku:

Trzeba to włączyć w 3 kartach, które masz otwarte.

5. Przeniosło nas na strone z reklamą IMVU, która wygląda tak:

6. Pod tą reklamą klikamy tekst na żółto na trzech kartach. Powinno nam wyskoczyć okienko:

Gdy nam się otworzy klikamy tym razem niebieski tekst.

7. Jak to już zrobiliśmy pojawiło nam się to:

Logujemy się na swoje konto. UWAGA! LOGUJEMY SIĘ NA TO NOWE KONTO, NIE NA SWOJE OFICJALNE I CAŁY CZAS ROBIMY TO SAMO NA 3 KARTACH (Gdy pokaże się coś nie tak na na przykład 1 karcie odświeżamy i logujemy się ponownie, wtedy powinno zadziałać)

8. Gdy się wlogujemy na swoje nowe konto na wszystkich 3 kartach wyskakuje nam:

STRZAŁKĘ ODWRACAMY NA STRONE MEETME < IMVU i wpisujemy w okienku imvu 500 na każdej karcie i potem wszędzie klikamy: Submit. 9. Z nowego konta powinno zabrać 1500 cr. Wylogowujemy się z niego i wchodzimy na swoje prawdziwe konto. 10. Odświeżamy 3 karty na MeetMe i robimy prawie to samo. Klikamy na żółty tekst, potem niebieski i teraz logujemy się na swoje prawdziwe konto.

11. Jak pokaże się okienko, gdzie wpisujemy liczby to teraz nie odwracamy strzałki i ma być MeetMe > Imvu. W okienku z MeetMe wpisujemy: 100000 i jak to wpiszemy w oknie Imvu pokaże się 500. Gdy zrobimy to na trzech kartach jednocześnie klikamy Submit. Jak już to zrobimy na twoje konto powinno przyjść 1500 cr.

Myślę, że ten post jest przydatny i udało się Wam to zrobić. Na tą stronę można wchodzić co 24 h i doładowywać codziennie 1500 cr. Mi i Nat ta strona już niestety się zepsuła i z niej nie korzystamy. Jak ktoś ma jakieś problemy niech piszę w komentarzach to postaram się pomóc.

UkradnijDlaMnieNiebo

6 komentarzy:

  1. Skomplikowane, ale może to ogarnę i skorzystam :D.
    Pozdrawiam, Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja odinstalowałam IMVU ,bo u niektórych przez IMVU jest wirus i u mnie chyba był wirus więc trzeba uważać . Pozdrawiam Tori :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak pobierzecie IMVU bez dodatku to nie ma wirusa (Ja ściągnęłam bez dodatku i NIE mam wirusa)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale o co chodzi z tym "i odbieramy cr tak żeby było 150 cr..."?

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzeba pobrać Meet Me, aby ten sposób zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej ja to zainstalaowałam i się boje kompa qłączyć do jest jakieś CHORĘ!!!

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)