Menu

sobota, 23 sierpnia 2014

Impreza u Samotnii

Cześć!
Pamiętacie gdy ludzie uważali że jest noc hackerów? dzień po tym zdarzeniu o godzinie 18 członkowie naszej gry stworzyli tam imprezę na której było jak zawsze strasznie dużo osób, ja tam siedziałam zaledwie 3 minuty dlatego że przez to wszystko strasznie mi zacinało grę i laptopa. Pokażę Wam teraz zdjęcie z imprezy:


Jak widać na poniższych zdjęciach znajdują się trzy Samotnie bez nicku. To proste i logiczne, zrobiły sobie konto deleted user. Ludzie zaczęli się bać i okropnie panikować bez potrzeby, bo sama potrafię sobie zrobić taką Samotnię bez nicku, żaden problem. Link do instrukcji: >>>Kliknij<<<.
Nie ma się czego bać.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

2 komentarze:

  1. WRESZCIE SIE NA TWOJEGO BLOGA NA SCREENIE ZAŁAPAŁAM ! XDD /XxFloraWinxxX

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja znaj weszła dzień po tobie (i tam była imprezka) była też tam samotniaa bez nicku ale prawdziwa bo umiała gadać (a jak się na nią klikneło to pisało że jest usunięta) i napisała swoją historie i do tego że NIE jest hackerem i że to głupie plotki a jej córka miała na imie Sara POZDRO TC

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)