Menu

środa, 13 sierpnia 2014

III Wojna Światowa

Hey wam!
Przepraszam że dopiero piszę posta, ale musiałam zająć się trochę siostrą ponieważ nie dawała mi spokoju. Oprócz tego oglądałam rozgrywki z the sims 4, które chciałaby, kupić już we wrześniu, ale o tym jeszcze opowiem. Przechodząc do tematu znalazłam temat na forum MSP o jakiejś wojnie światowej.


Ludzie, jeśli naprawdę was to interesuje proszę odwiedzić strony w internecie. Co do wojny światowej to może i kiedyś nastąpi, ale teraz? jakby tak było wszyscy by huczyli od plotek.
Dajcie spokój

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

3 komentarze:

  1. Dokładnie mama mowi mi to samo ja "mama bedzie wojna XD ? mama "jak by tak bylo juz by huczyly ploty XD "

    OdpowiedzUsuń
  2. Putin tylko straszy ;p ZABIĆ GOOO!

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)