Menu

środa, 20 sierpnia 2014

Hańba na forum

Hey!
Widzieliście już poniżające tematy na forum typu "Wy debile!"? ja widziałam ich już całkiem sporo, jednego tematu zrobiłam screena i oto dzieło naszych kochanych członków MSP:

Osoba, która stworzyła tego posta powinna się strasznie wstydzić. To tak na prawdę psuje jej reputację na dłużej, gdybym ja tak postąpiła chociaż bym stworzyła temat na forum z przeprosinami...
Wyzywa nas wszystkich bo nie radzi sobie z levelem, też mam problemy ze wbijaniem levelu, wbijaniem wejść na filmie, artbookach i tego typu rzeczach, ale nie wyzywam za to każdego bo to też powinna być nasza praca, nie tylko czyjaś.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

7 komentarzy:

  1. O Boże ja jeszcze nie widziałam takiego tematu na forum...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nat u mnie masz napisane na blogu z tym forum. To hackerka była na koncie tej dziewczyny. ;)
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wiem czemu tak pisała ona pisałq gdzieś tam że ,,żartowała" ale musi pani żartownisia pamiętać że tu są dzieci na forum a ona taki ,,żart" pisze -,- POZDRO The_Clown

    OdpowiedzUsuń
  4. Nat! To nie ona. To ta LaylaHack (czy jakoś tak). Czytałam posta na jej blogu i sama się przyznała do tego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też wsadziłam taki temat na bloga ** zqpraszam. Jessia-i-MSP.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytalam ta hanbe .... tej dziewczhny .. niechnmowi za sb

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)