Menu

poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Hack

Hey wam!
Wczoraj na chat pojawił się pewien chłopak z nickiem Leon. Opowiadał mi o swoim skradzionym koncie, tłumaczyłam mu że mi przykro itp aż w końcu napisał mi na GG widget, że jestem hackerką.




Nie dość że chciał wyłudzić moje hasło do konta to MNIE od hackerek zwyzywał i naopowiadał głupot innym, bo potem dostawałam takie wiadomości:

Jak obiecałam jest post, ale gdy zagroziłam blogiem to mnie przeprosił i twierdził że nie chciał tego napisać, cóż za późno ja się nie daję nabierać na takie dziecinady :)

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

5 komentarzy:

  1. Żałosne. Niby z jakiego powodu miałabyś kogoś hackować(?). I jeszcze chciał Ci na konto wejść xd Żeby się zaprosić xd ciekawe xddd

    Pozdrawiam, Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój boże..ty i hacki ? XDDD SERIO ? HAGHAGAGAHGAHA ALE JAJA ...Kurde,no nie wierzę xdd

    OdpowiedzUsuń
  3. Taa Ty hackerka -,- .A ja jestem Lady. GaGa ;* / vanessa m

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty i hacki ? xD na serio w życiu serio ? Jak ty to hack to ja Justin bieber xdd

    OdpowiedzUsuń
  5. XD. Do czego niby potrzebne byłoby Ci to konto? Sama masz wyższy level, a nie jakieś konto, pewnie z 10 leveli niższe.Ale debil, jak mozna tak kłamać!

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)