Menu

niedziela, 24 sierpnia 2014

Głupie konta

Cześć!
Możecie przestać robić z siebie obciach? wczoraj ciągle do mnie jakieś deleted usery pisały, zapraszały do znajomych myśląc że się boję. Przecież nie dość że wiem jak sobie zrobić taką postać, to jeszcze myślicie że ja w to uwierzę, tutaj przykład kolejnej osoby:

Od razu widać, że to konto dla żartów. "SRÓ"? Co to ma być? nie myślcie, że będę sobie takimi osobami listę zaśmiecać. Za przeproszeniem weź ten brzoskwiniowy nos i nie żartuj sobie ze mnie....
Weźcie to wbijcie do rozumu, bo będę blokować.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

3 komentarze:

  1. I bardzo dobrze! Ja bym od razu blokowała!
    /zuzunia2104

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko... debile -.- Ja jeszcze większych debili widziałam! Cóż, tylko się puknąć w łeb.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też taki jeden tego typu typ xD zaprosił mnie.;-; Jak zareagowałam? Bloka dałam i już.:D

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)