Menu

niedziela, 17 sierpnia 2014

Grim Reaper wraca?

Hey!
Wczoraj ktoś z bloga napisał do mnie na GG widget, rozmowa się rozkręciła i nagle się ta osoba zapytała o czym będę dziś pisać aż w końcu wspomniała o Grim Reaper, zobaczcie czego się dowiedziałam:
Postanowiłam to sprawdzić i faktycznie nie da się tego wyszukać:

Żeby się upewnić na 100% postanowiłam wejść i utworzyć nowego użytkownika, aby sprawdzić czy jego nazwa jest zajęta, bo jeśli jest wolna to po prostu nikt o takim nicku nawet nie istnieje, ale się myliłam ...... Jednak on ISTNIEJE.

Podobno będzie niedługo atakował. Nie wiem czy mam się śmiać czy płakać.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

4 komentarze:

  1. Nat może to o nim to prawda. Ale jeżeli masz użytkownika a moderatorzy zablokują Ci go na zawsze to nie będzie można mieć drugiego takiego użytkownika. Dla przykładu moje konto roaur, zablokowali mi je na zawsze nie da się go wyszukać i nie mogę stworzyć go ponownie. Sprawdź.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio też widziałam na chat dziewczynę o nazwie Hack it! new. Trochę podejrzanie wyglądała : o
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziwne bo kiedy AnanaseQ usuneli Ululunie to ktoś miał już taki nick (ululunia) więc mody ją poprosiły o zmiana nicku a co do anonima na samej górze nazwa się zwalnia kiedy usuneli je w jakimś celu lub przez pomyłke POZDRO The_Clown (tylko nie myślcie że jestem hackerem)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest jeszcze p!zza is back :'( /NewYork222

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)