Menu

czwartek, 7 sierpnia 2014

GAGO1 - Filmy!

Hey wam!
Tu Nat, parę dni temu obiecałam GAGO1, że zareklamuje mu jego filmy gdy obejrzy jeden straszny film ze mną. Gdy to zrobił obietnica została złożona, więc muszę jej dotrzymać i piszę tego posta. Teraz wszystkie blogi huczą od tych strasznych filmików typu "zabójstwo skalmara" (przepraszam jeśli źle napisałam bądź podałam tytuł), muszę przyznać że oglądałam to i nie jest to takie straszne, nic szczególnego, nie ma czego się bać.
A więc do tematu. Zapraszam serdecznie do GAGO1 na MSP, zbiera wejścia na filmach i zależy mi abyście chociaż trochę mu tego pooglądali, bo wiem że tego nie lubicie za bardzo :P

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

4 komentarze:

  1. Z chęcią obejrze film ; p / niunka360

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje wszystkim XD Tak, jestem głupi ale jak widziałęm te wstawki o dodawaniu #nat do nazw to to sa ostatnie posty i myslalem ze nikt tu juz nie pisze <3 Teraz zauwazylem ze jednak dotrzymalas obietnice, wiec dziekuje xd

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)