Menu

wtorek, 12 sierpnia 2014

Forum po północy

Hey wam!
Poszłam o pierwszej w nocy na MSP, aby sprawdzić co dzieje się na forum o tych godzinach. Skoro są (nawet miliony) użytkowników, to przecież zawsze musi ktoś być, pomimo mojego zdziwienia ledwo co tematy były. Mam parę screenów z tematów na forum bardziej po północy, o pierwszej nie było dosłownie nic.



Te wszystkie tematy były w top na forum o 1 w nocy, tylko nie rozumiem czemu tam jest godzina 7 skoro cisza nocna trwa do 5 rano.
Gdy nudzi nam się na MSP, a jest cisza nocna możemy:
- Tworzyć looki,
- Zaplanować kolejne posty na blogu (jeśli ktoś bloga posiada),
- Zrobić filmy,
- Pooglądać filmy (głównie, aby zarobić),
- Grać w gry na MSP,
- Stworzyć jakieś ciekawe tematy na forum (może akurat ktoś się znajdzie i wejdzie w temat),
- Zrobić artbooki,
- Zdobyć awards (jeśli masz czas i pieniądze, bo głównie awards są dostawane za wydawanie SC),
- Pograć w IMVU (jeśli je masz i się skusiłeś/łaś),
- Zarobić SC,
- Zarobić fame,
- Pooglądać zdjęcia osób, które je dodały (na MSP),
- Zrobić ciekawe zakupy bez tzw. "lagów"
I wiele innych. Nie chcę tutaj w nieskończoność wymieniać, ale chcę już skończyć te posty i mieć spokój, mam ciężki dzień i jeszcze zaraz będę musiała iść do sklepu po doładowanie na VIP'a (dla zwycięzcy konkursu blogowego), eh a mama obiecała że mi kupi, przyszła do domu i mi mówi że w piekarni tylko była, a doładowanie kupi jak wyjdzie do księgarni (czyli wyjdzie o 15), a wyniki mają być już o 16 lub przed 16...... Sama sobie już wolę pójść, eh.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)