Menu

wtorek, 26 sierpnia 2014

Fazy

Cześć!
Teraz jest ta faza na oblewanie się wodą, nie wiem za bardzo o co w tym chodzi ale teraz każdy leje na siebie jakąś miskę z wodą, to jest dość zabawne, oglądałam tego dość sporo, nawet Kuba Wojewódzki dostał nominację od Dawida Kwiatkowskiego na YouTube wczoraj wieczorem


Haha, uśmiałam się jak powiedział że oni będą musieli to zrobić, dlatego że oni są tacy zwariowani, zwłaszcza Kuba i Natalia. Jestem ciekawa.
A wy, dostaliście już nominacje?

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

8 komentarzy:

  1. ja widziałam tylko Radwańską :D / Dianusia231

    OdpowiedzUsuń
  2. Bill Gates to zaczął ma to na celu pomóc chorym na jakąś tam chorobę
    tiger ach

    OdpowiedzUsuń
  3. Chodzi o to że gwiazdy (nie wiem kto zaczął) oblewaja się zimną wodą i muszą to wstawić na yt i nominowac kogoś. Np. Ewa Farna oblala się w tv na Sopot festiwal :D Młodzież też tak nie raz robi. Ostatnio widziałam jak chłopaka oblewali nawet 3 wiadrami wody :D Jakaś dziewczyna chyba to nagrywala XD

    OdpowiedzUsuń
  4. To chyba taka moda w lato (pewnie z USA) że stoji osoba a druga wchodzi troche wyżej i oblewa tą osobe wodą z dużą ilością kostek lodu chyba oto tu chodzi ;p POZDRO TC

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest ice age challenge. ( przepraszam jak coś źle napisałam ). Gwiazdy oblewają się kubłem lodowatej wody przed kamerą, i pieniądze a wideo, idą na niepełnosprawnych dziexi <3. Urocze

    OdpowiedzUsuń
  6. hej ogę być współ autorką bloga? mój e-mail to sarruniia@gmail.com i jeśli znacie kogoś kto szuka współ autorów to piszcie. pozdro

    OdpowiedzUsuń
  7. blog moda na planecie msp czy jakoś tak robią konkurs na redaktorkę bloga polecam ;) -VIOLETTA19799

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)