Menu

niedziela, 10 sierpnia 2014

Dziękujemy!

Hey wam!
Chciałam podziękować wam już za nasze 69 obserwatorów, jeszcze jeden i dojdzie do 70-sięciu. Cieszy mnie to, bo przypominam sobie czasy w których dopiero co założyłam bloga ale cieszyłam się że go mam pomimo tego że nikt go nie czytał. Wmawiałam sobie że ten blog jeszcze będzie kiedyś dość znany, że będzie 100 tysięcy wyświetleń i dużo obserwatorów. Nie myliłam się, bo spełniło się moje "skromne" marzenie i jest więcej niż oczekiwałam. Cieszę się bardzo z tego powodu, zaskoczyliście mnie już dawno temu ale teraz to tylko przyjemność.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

3 komentarze:

  1. Codziennie wchodziłam na twojego bloga odkąd dobił do 20 tysi wyświetleń :) Byłam praktycznie aż od początku twojego bloga do teraz :') Ale jak ten czas leci ..

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)