Menu

środa, 27 sierpnia 2014

Dziękuję(?)

Cześć!
Wczoraj ktoś bardzo mile mnie zaskoczył, stworzył sobie jakieś konto "XxPorshiaXx ma najlepszego bloga" (czy coś takiego), i zaczął pisać do mnie wiadomości:


Nie wiem czy to konto jest dla zabawy, czy na poważnie. Osoba posiadająca te konto nie ujawniła mi swojej tożsamości, dlatego mam w tytule dodane "(?)" czyli taki anonim jak dla mnie.
W każdym bądź razie i tak dziękuję za miły gest, bo niektórzy robią sobie ze mnie beke i robią konta typu "XxPorshiaXx nie ma stylu" i takie tam, wiedzcie, że napiszę o tych kontach do moderatorów więc radzę coś z tym zrobić choćby do jutra.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

2 komentarze:

  1. Dla mnie takie osoby mają 8-23 lv tylko im się nudzi i robią takie konta lubią cie ale nie aż tak bardzo jak piszą z takich kont POZDRO The_Clown

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz fanów to chyba fajnie :) też cie lubię -VIOLETTA19799

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)