Menu

wtorek, 26 sierpnia 2014

dwie-panny-z-jednej-wanny

Cześć!
W każdej chwili mam pewnych sytuacji coraz bardziej dosyć. Czy możecie przestać kopiować mi adres bloga bez mojej zgody? Ten adres bloga wymyśliłyśmy dawno temu z moimi przyjaciółkami, więc nie sądzę żebyście mogli wszystko ode mnie zgapiać, to strasznie wkurzające. Może i nie mam jakiegoś wielkiego talentu do robienia wystrojów bloga, ale prawda jest taka że wolę być sobą i mieć taki blog, jaki jest. Po prostu dużo mnie z nim łączy. Koleżanki mi powiedziały o blogu dwie-panny-z-jednej-wanny.blogspot.com/, gdy to zobaczyłam totalnie się zdenerwowałam bo to już chyba piąty raz ktoś mi odgapia nazwę lub końcówki adresu tego bloga...
Przepraszam, jeśli uraziłam kogoś kto ma coś wspólnego z tym blogiem, ale jednak sami wiecie jaka jest sytuacja, pisałam mnóstwo postów w których opisywałam ściągnięte blogi, ale i tak nadal to robicie, to dla mnie żenujące :/

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

7 komentarzy:

  1. Szablon zgapiony od patrici 45

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pierwsze mamy ten szablon od kąt zrobiłyśmy tego bloga czyli od lipca! Po drugie : Natalia sorki ale to blog mojej koleżanki a ja jestem redaktorką! Ale ja się nie mieszam :/ Jeśli masz jej coś do powiedzenia to pisz na jej (tzn. nasz) e-mail : weronika.kociaczek@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten blog został usunięty ;D

    ~ kasia3348

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie usunięty ale jest adres zmieniony T.T

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten blog jest najlepszy masz moje poparcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z Anonimowym przepraszam że powtórzyłam blog:c

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja miałam 14 level z innym kontem i EmooKlauddi mi go zabrała :c a to konto nazywało się xmyvb

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)