Menu

sobota, 9 sierpnia 2014

"Drogie dzieci"

Hey wam!
Na forum parę dni temu zobaczyłam temat "Drogie dzieci"(czy coś takiego), więc postanowiłam wejść w ten temat bo pewnie znowu jakaś hańba była, nie myliłam się. Chcieliście żebym wstawiała "obciachowe" screeny z forum więc tak będę robić.

Zacznijmy od tego, że ta osoba sama jest dzieckiem. Skoro MSP dodało możliwość udostępniania swoich zdjęć, to nikt nam tego nie może zakazać ewentualnie administratorzy bądź moderatorzy. Jak widać kolejny obiekt żartów, ale to już nie nasza wina tylko wina głupoty. Nie że się naśmiewam, ale takie są fakty :/

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

5 komentarzy:

  1. Przecie ja kva mam ja w znaj -.- ona ma chyba 6 lat XD / niunka360

    OdpowiedzUsuń
  2. super blog :) I fajny post XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma to jak zabraniać czegoś na co modzi zezwolili ;D Haha, boże co za idioci na MSP ;-;
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam ten post matko xd - katty noir 1

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)