Menu

wtorek, 26 sierpnia 2014

Deleted User'y

Cześć!
Pisałam już posta o tych całych deleted user, ale wciąż robicie to samo i w kółko mnie zapraszacie do znajomych, spamicie mi wiadomościami typu "hack you", nawet nie potraficie poprawnie zdania po angielsku ułożyć, pamiętajcie że na tłumaczu wychodzą farmazony a nie zdania....
Myślicie, że ja sobie pomyślę "O nie! hacker, muszę uciekać!" No chyba nie. Nie dość że także znam sztuczkę na deleted user, to jeszcze sami go używacie i mnie zastraszacie, ja tylko zgłaszam za zastraszanie i blokuję użytkownika a to idzie na waszą niekorzyść, dlaczego? im więcej zgłoszeń i blokad tym większa szansa na ban, nawet na IP (Tak, na IP komputera, skąd to wiem? dlatego że jak miałam jakiś 10-13 level sama posiadałam bana na IP komputera).

Mam nadzieję że to do Was doszło wreszcie....

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

1 komentarz:

  1. Dzięki tobie, będę wiedziała, żeby już się ich nie bać.:)♥

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)