Menu

sobota, 9 sierpnia 2014

Czyżby to Ineska była?

Hey wam!
Znalazłam na forum wczoraj i parę dni temu pewne wpisy na forum z pewną dziewczyną, zachowywała się ona zupełnie jak Ineska. Tutaj macie parę screenów:



Jak widać wszyscy myślą że to jedna i ta sama osoba, czyli Ineska. Ktoś się zapytał na powyższych zdjęciach jej czy ona jest tą osobą, ale zaznaczyłam odpowiedź na czerwono, odpowiedziała że nie. Ja w to nie wierzę, każdy ją rozpoznał a wiecie po czym?
Po 1. Jej charakter pisma,
Po 2. Tematy na forum "Skończę w kryminale :C" co było tematem w poście na jej blogu którego zresztą usunęła,
Po 3. Dodaje dużo cytatów jak w sumie zawsze to robiła,
Po 4. Ma pewną znajomą Himicz w najlepszych przyjaciołach

Himicz to taka dość dobra znajoma,
Po 5. Dała temat na forum "Kocham Karolga", a przecież chyba każdy wie że ona go kocha bo każdemu to rozpowiadała i to mi dało 100% pewności, że to ona.
Po 6. Skoro jest podobno hackerką, to się nie dziwie że ma 14 level grając może pare tygodni

Cóż, co o tym myślicie?

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

5 komentarzy:

  1. Moja dziewczyna na msp ma 16/17 lvl na msp, a gra 2 tygodnie ; /// / niunka360

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale to chyab ona ;O / niunka360

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czy to ineska .___. Po wczorajszej akcji z egzeni itd mam zmiksowany mózg
    Saludos
    Anakonda XDD

    OdpowiedzUsuń
  4. To nie jest Ineska. To jest jakaś dziewczyna, miała bloga ale usunęła. Choć sama widziałam posta na forum "Kocham Karolga" i myślałam że to Ineska... więc nie wiem co o tym myśleć : //
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm... sama nie wiem co o tym myśleć :O / kasia&klaudia

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)