Menu

sobota, 9 sierpnia 2014

Cała prawda

Hey wam!
Wczoraj była wielka afera z blogiem fejm-msp.blogspot.com, każdy wchodził na mojego i ich bloga, na mojego głównie by się zgadać a na ich żeby się pokłócić i ustalić to co jest faktem, a co nie. Na tamtym blogu publikowano o mnie i Patricia45 różne bzdury obrażając przy tym moich przyjaciół. Na blogu pojawiały się osoby pod nickami:
- Garfild,
- XxPorshiaXx,
- Ineska,
- Dzini,
- Buba (o ile się nie mylę),
- Bu_Ka,
I było chyba jeszcze wiele więcej, ale już nie pamiętam. Chodziło o to, że podawali się za te osoby twierdząc że to największe "suki" świata (czy coś podobnego).
Każdy był zbulwersowany, ale potem prawda wyszła na jaw. Okazało się, że tymi osobami są:

Nie wierzę, że to te osoby...
Z Buką normalnie gadałam, fajnie się dogadywałyśmy itp, z Ineską byłam pokłócona ale zawsze jej pomagałam. NNPT pomagałam, nie byłam z nią pokłócona ale teraz jej już nie zaufam, co do Kawaii świetnie się dogadywałyśmy, ale przegieła bo nawet nic jej nie zrobiłam.
To chyba na tyle, to cała prawda na ten temat.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

4 komentarze:

  1. Wczoraj był na ich blogu hejt za hejtem xD
    Anakonda XDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli to one to przegięły : //Ja się dziwię że Ty to znosisz, bo ja bym nie wytrzymała z takimi koleżankami ;-; I też widziałam co się działo na blogu ;D Leciał hejt za hejtem >.>
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym z tobą bloga prowadzić...

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)