Menu

sobota, 16 sierpnia 2014

Blog marlimy

Hey!
Wczoraj siedząc na chat, ktoś podał mi linka do pewnego bloga marlimy.blogspot.com twierdząc że na tym blogu są obraźliwe treści na mój temat. Gdy tam weszłam miałam przez pewien czas ochotę usunąć bloga, a dlaczego? dlatego że to już nie pierwszy BLOG z hejtami na mój temat.... Hejtowali i krytykowali mnie już na:
- Fejm-msp.blogspot.com,
- marlimy-msp.blogspot.com,
- Także ma się ukazać o mnie post na blogu krytyka-msp.blogspot.com,
- Mam hejty na poczcie,
- W postach na innych blogach (już nie mówię o krytykach)
Wiecie jak to rani, gdy ktoś Cię obraża nawet Ciebie nie znając? to na prawdę boli. Na blogu marlimy.blogspot.com były posty o tym, że ten blog jest pokemoński, że wygląd jest bardzo brzydki i że to najbrzydszy blog świata o MSP. W następnym poście było napisane że mnie przeprasza ale to tylko jej zdanie na temat bloga, a w trzecim poście napisała że niedługo będą zmiany na blogu i po chwili patrzę a blog usunięty.

Przestańcie się poniżać!
Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

2 komentarze:

  1. Boże,jest to okropne,jacy potrafią być ludzie...
    Ja Cię bardzo lubię,ale Ja to niestety tylko JA :c
    Współczuję i nie ,nie usuwaj bloga :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Ludzią sie chyba w mózgu pomieszało od tego msp XD Nieprzejmójcie się, czysta zazdrość

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)