Menu

środa, 13 sierpnia 2014

Blog krytyka-msp

Hey wam!
Wczoraj pewna osoba napisała mi w rozmowie prywatnej na chat, że jest jakiś nowy blog o krytyce MSP. Postanowiłam tam wejść i przeczytać posty, które są tam dodawane. Postów jest dwa, w jednym przywitanie a w drugim "krytyka" o blogu z którym współpracuję (Patricia45). Postanowiłam szybko przekazać tę informacje na GG Julce, prowadzącej bloga Patricia45-msp.blogspot.com więc pewnie już o tym też napisała posta.

Pewnie niedługo po raz kolejny doczekam się "krytyki" mojego bloga, eh. Nie pozwalam sobie ani nie pozwalam na to, aby krytykowano blog mojej przyjaciółki. Takie osoby są bez serca, a o ich kreatywności już nie wspomnę. Patrzcie na ten nagłówek na blogu tej całej "krytyczki"

Nie dość że animacja dla początkowych, to nagłówek ma jeszcze "przecięty" napis "MSP", wymiary bloga nie są dopasowane bo chat odstaje na te dziwne tło jakie posiada, czyli takie:
Nie dość że na tle są kafelki to jeszcze wygląda jak dywan jakiś. Ten post pomału przeradza się w krytykę, więc pewnie niedługo doczekam się swojej, ale wisi mi to na pasie bo mam napewno większy talent niż ona sama.
Link do bloga: krytyka-msp.blogspot.com

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

6 komentarzy:

  1. Fajnie, że teraz napisała post o blogu Venus159. Julke to tak skrytykowała a jej bloga wręcz poleca. A i jak widać czyta Twojego bloga bo to wszystko co opisałaś zmianiła. ;-;

    OdpowiedzUsuń
  2. A to menda,blog Patrici mi obrażać.Ludzie krytykują z zazdrości.
    Pozdrawiam do mnie zapraszam: marciowate-msp.blogspot.com
    Marcia/kitty3567
    I sorry za tą mende,ale pałka siem przegieła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahahahahaha krytykuje nagłówek Paricii, a sama nie umie się nawet ubrać i wybrać animy. A jej nagłówek? Hmm... Hujowy! Tło? Widać, że się fascynuje dywanami ;-; I jeszcze ten napis "Krytykujemy MSP" chyba ma krytykować blogi, a nie MSP -.-? To zwykłe dziecko które chce być sławne, ale nie wie jak... /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dobrze znoszę krytykę. Ale ona nie krytykuje tylko hejtuje. A hejtów nienawidzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. A mojego bloga ktoś krytykuje? Bo ja dopiero co założyłam :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bo ta ,,krytykantka" zrobiła zdj dywanu na tło :D

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)