Menu

środa, 20 sierpnia 2014

Blog gwiazdy-moviestarplanet

Hey!
Obiecałam polecić bloga mojej przyjaciółki Ania1332, więc dotrzymuję obietnicy. Póki co polecam tego bloga w poście, a przy zmianie wyglądu bloga dodam go do jednych z polecanych, czyli tu:
Więc zapraszam serdecznie na tego bloga, bo wkrótce będzie w polecanych na stałe lub na długo, a właścicielka wbija wyświetlenia, ma teraz ponad 12 tysięcy.

Ania uważa, że jej blog nie ma sensu bo nie ma tematów na posty i nikt na niego nie wchodzi a ma tego bloga ponad rok. Udowodnimy jej, że może na nas liczyć!
Pomożecie?
będę wdzięczna, zależy mi na pomocy.
Link do bloga: >kliknij<

Pozdrawiam i liczę na was
XxPorshiaXx
~Nat

3 komentarze:

  1. Mój ma 11 tysięcy, a będzie miał rok w grudniu. :C Mam małą popularność. Możesz polecić także mojego - BestFriends-msp.blogspot.com ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie szukałam jakiegoś bloga do czytania i z chęcią tam wejde ^^

    kasia3348

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)