Menu

niedziela, 10 sierpnia 2014

Blog emily-mccline-i-msp i sasha1044

Hey wam!
Wczoraj Emily McCline poprosiła mnie, abym wypromowała jej bloga. Zgodziłam się, bo często odwiedza mojego, fajnie się z nią rozmawia i jest naprawdę serdeczną osobą. Posty jak widać są publikowane codziennie, czasami może jakiś dzień opuści ale to normalne bo też tak robię kiedy nie mam czasu na nic. Blog wygląda bardzo ładnie, wszystko fajnie zrobione i przyjemnie się tam siedzi.

Link do bloga: >>>KLIKNIJ<<<
Drugi blog jaki miałam polecić, to blog Sashy1044. Nie znam jej, nie pisałam z nią chyba wcześniej ale skoro już miałam polecić jeden blog, to się zgodziłam polecić i drugi w jednym poście. Myślę że to dość opłacalne, bo post jest dłuższy i nie ma zamieszania że jest post po poście z praktycznie tą samą rzeczą. Przechodząc do tematu bloga Sashy, to również moim zdaniem postarała się w wyglądzie bloga. Podoba mi się sposób, w jaki go przyrządziła.

Jedynie może kursor jaki posiada jest zbyt mocny i za dużo z niego wylatuje. Nie lubię takich "pyłków", ponieważ wtedy zacina mi się strona i nie mogę zbytnio nic zrobić.
Link do bloga: >>>KLIKNIJ<<<

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

4 komentarze:

  1. Będę miała co czytać! : 3
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń
  2. Napiszesz o Doma-lizi-msp.blogspot.com ? $ EmoJula $

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezbyt.Sory ,ale nie podoba mi się ;----; .Pozdro

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)