Menu

niedziela, 31 sierpnia 2014

Blog Crazy-2-and-msp

Cześć!
Obiecałam wczoraj polecić mojej dobrej znajomej Marcikm1 i jej przyjaciółek bloga.
Jest dość dużo postów, blog został założony w niedzielę, 20 kwietnia 2014 roku, postów do tej pory jest 65, czyli nawet dużo, bo bloga ma dopiero parę miesięcy. Na blogu znajdziesz całkiem sporo ciekawych informacji lub treści, które mogą Was zainteresować. Wchodzę tam od czasu do czasu, często zapominam adresu do ich bloga, jakoś mi ciężko zapamiętać, ale jakoś idzie. Może nie jest on jeszcze jakiś najlepszy, ale mój blog oczywiście na początku też taki był, ale że się uczyłam i reklamowałam go wszędzie to udało mi się go wybić na jeden z najpopularniejszych o grze MSP, z tego się cieszę.
Link: http://crazy-2-and-msp.blogspot.com/

Zapraszam serdecznie!

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

3 komentarze:

  1. O Jezu...Prowadziłam z Marcikm1 bloga, był jakiś błąd, że usunęło Ją z bloga i nie mogłam jej dodać...Później spotkałam ją na jakimś chacie blogowym, przeprosiłam ją ale nie pamiętam czy przyjęła przeprosiny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjełam to nie była twoja wina ;) po prostu jakiś błąd ;)

      Usuń
    2. Przyjełam to nie była twoja wina ;) po prostu jakiś błąd ;)

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)