Menu

środa, 6 sierpnia 2014

Błąd czy co?

Hey wam!
Tu Nat, wchodząc na bloga chciałam przeczytać post, który napisałam poniżej, czyli "Wracam!" jednak ja patrzę, a tam data "5 sierpnia 2014"

Przecież dziś jest szósty, a nie piąty.... No i tu jest że są 3 komentarze, a jak odswieżyłam bloga to znowu jest piąty sierpnia i nie ma komentarzy, nie rozumiem.
Co to ma być za błąd? to jest już takie trochę niedopuszczalne, wkurzyłam się... Eh. Ok, wracam do zdrowia, zobaczymy się jutro lub pojutrze już w pełni, dziękuję za cierpliwość :*

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

7 komentarzy:

  1. W komentarzach też coś :\\ Ostatnio widziałam , że napisze np. o godzinie 12 komentarz a jest np. 6:53

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jest to błąd. Po prostu masz ustawioną inną strefę czasową na swoim blogu, niż jest w Polsce. Zmienić możesz ją w ustawieniach bloga. ;)
    Mam nadzieję, że pomogłam. xd
    Ciekavva

    OdpowiedzUsuń
  3. Też miałam ten błąd z tymi komentarzami O.O /Anakonda XDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Też miałam błąd z tymi komentarzami *o*

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam to z tymi komami x.x *o* / niunka360

    OdpowiedzUsuń
  6. Nwm nie znam się na tym XD Ale penie racje ma CiekaVVa ; ))
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń
  7. Musisz zmienić strefe czasową na polską: Ustawienia ------> Data i czas ------> Strefa czasowa Warszawa

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)