Menu

wtorek, 12 sierpnia 2014

Babcia Sewerynka

Hey wam!
Babcia Sewerynka poprosiła mnie o reklamę jej profilu na MSP, abyście pomogli jej wbić level. Zapraszam więc na jej seki, artbooki i zachęcam do dawania autografów. Byłabym wdzięczna za pomoc dla babci, jeszcze trochę i zyska następny level!

Czy to tak wiele obejrzeć komuś trochę seków i samemu nawet zarobić fame i sc? to chyba raczej nie problem, bo to korzystne również dla Ciebie :)
Wiem, że nie lubicie pomagać bo mi nie pomagacie chętnie, ale jak nie ja to chociaż inni. Mi już nie zależy, usunęłam filmy i zostały tylko seki.

Dziękuję
Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat
PS nie dopytujcie się o wyniki, dziś je zdradzimy za parę godzin ;)

4 komentarze:

  1. Dziękuję Wnusiu :) Piękny post
    Babcia Sewerynka

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna podróbka babcii Lidii? :D Żałosne -_-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Babci lidi? Raczej babcia' ._. -.- pzdro

      Usuń
  3. Z chęcią zobaczę jej filmy : )
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)