Menu

środa, 27 sierpnia 2014

Ari Zzang

Cześć!
Wczoraj chyba ktoś wszedł na konto użytkowniczki Ari Zzang na MSP, koleżanka napisała mi na poczcie że zrobiła o tym film, postanowiłam go obejrzeć, tutaj fragment filmu:
No faktycznie, nie wygląda za ciekawie, postanowiłam ją wyszukać, ale wtedy było już chyba po wszystkim, bo miała normalny wygląd i wszystko było ok:
Postanowiłam również obejrzeć jej artbooki, był tam artbook prawdopodobnie z jej starym hasłem:
Sprawdziłam też jej looki, ludzie tworzyli tam jej looks jak ktoś siedział na jej koncie:

Hmm, cóż, dziwne.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

6 komentarzy:

  1. Dowiedziałam się o tym wczoraj i strasznie mi jej szkoda :(
    Osoba z 33levelem i vipem zostało zhackowana!
    Po prostu chamsto :(

    OdpowiedzUsuń
  2. mój film B)
    ~Angeley
    PS. Ona wyglądała jak !!!!!!DZIUNIA!!!!!!! czy jakoś tak XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Już ide zobaczyć :O teraz jest normalna musze zobaczyć ten art.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ona usunęła ten art. ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Czemu niektórzy ludzie są tak wredni i chamscy żeby hakować innych?! -VIOLETTA19799

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow!O.O Kosmitka z niej była!Ale dobrze,że juz jest w porząku!:)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)