Menu

sobota, 30 sierpnia 2014

Ari Zzang - Cała prawda (?)

Cześć!
Podczas siedzenia na MSP trafiłam na Babcię Llindę, która napisała w swoim statusie na MSP, że ma jakiś film "Ari Zzang - Cała prawda!" postanowiłam go obejrzeć
Po obejrzeniu filmu wywnioskowałam, że Ari Zzang wyjechała i ona nawet nic nie wie o włamie na jej konto. Podobno jej przyjaciółka/koleżanka opiekuje się jej kontem na czas jej powrotu, a Babcia z innymi dziewczynami chcą złapać sprawcę tych wszystkich hacków do czasu aż wróci.
Zapraszam na film.
Poza tym przeglądając komentarze na filmach znalazłam osobę "Deleted User" weszłam na jej profil a tam taki status:
"Ari chcę mnie posłać na policję USUWAM SIĘ!" hmm.... Myślicie że to może mieć jakiś związek ze sprawą? wiadomo że jest setki osób z imieniem/nickiem "Ari", więc nie wiem czy to by o nią dokładnie chodziło, ale to całkiem możliwe.
Co o tym myślicie?
Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

2 komentarze:

  1. Nie Nat..To nie oto chodziło..Ta osoba to moja znajoma..Było to już baardzo dawno temu ale ok ;/ Ona przyjaźniła się z Agą..Napoczątku było ok. Potem ona zrobiła taką samą twarz jak Ari i zaczęła kupować jej looki. Aga zrobiła wielką afere dotyczącą jej. Wszyscy zaczęli ją zgłaszać i wpisywać się do jej księgi.g.Wkońcu ona miała tego wszystkiego dosć i poprostu się usunęła. Przepraszam że piszę tak puźno ten komentarz. Pozdrawiam Sophie xD1.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale wy głupoty piszecie Ari Zzang jest bardzo fajna a wy ją tak oczerniacie :(

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)