Menu

czwartek, 21 sierpnia 2014

! ! ! Alicja ! ! !

Cześć!
Zaciekawiła mnie pewna wiadomość, którą dostałam na MSP od mega laseczka 321. Była tam mowa o ! ! ! Alicja ! ! ! czyli już znanej nam z rankingu osoby. Treść wiadomości była taka:

Było tam, że Alicja gra od lipca 2013 i zgadza się:

To mnie trochę zdenerwowało, że gra od lipca 2013 a już jest na czwartej pozycji w rankingu mając 59 level..... Ja gram od stycznia 2013 i mam dopiero 23 level, a ona?
To jest dziwne. Dużo osób twierdzi że Alicja jest hackerką, że po prostu hackuje sobie fame. Może to prawda, może i nie jednak ma dużo wyświetleń na filmie, w jeden dzień potrafi zrobić wszystkie części filmu i ma je bardzo popularne wśród naszego grona MSP. Zazdroszczę jej tego co osiągnęła w tak szybkim tempie! nigdy w życiu bym tak nie potrafiła grając rok! a gram dłużej niż ona.......

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

22 komentarze:

  1. Ja gram od 28 lipca 2013 roku, czyli mniej więcej tyle co ona. Mam 20 lvl -mimo duzych przerw- więc jest różnica ;). Ona po prostu robi cholernie dużo filmów. Dużą oglądalność miały od początku, nie wiem jakim cudem, a że teraz są w top to nic dziwnego. Ja też jej zazdroszczę ;-; /Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lol gram o kilka miesięcy dłużej od !!! alicjii !!! (Marzec 2013 r.) POZDRO The_Clown

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja jestem dłużej od Arli XD I jakoś mam z 9-krotnie mniejszy lvl. XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Gram od 2 lat i mam 18 lvl. Ona ma popularne filmy dlatego wbija szybko lvl.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja gram od stycznia 2012 i mam 33 level.... ciekawe...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ona ma wykrzykniki i spacje więc pewnie ją brały wysokie levele do seków i filmów ;) Po za tym ma też super filmy i ludzie to doceniają :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe... o.0 Wstyd sie przyznać ja gram już od roku a dopiero 13 lvl :( a ona tyle samo co ja a ma 56 czy któryś tam...

    OdpowiedzUsuń
  8. ja ram rok i chyba 3 miesiace a mam dopiero 17 lvl -.-

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja gram od stycznia 2014 roku (czyli prawie rok) i mam 22 level. Można? Można. Wystarczy robić dużo, na prawdę dobrych filmów. A ona ma dobre. Więc jeśli nie robicie filmów, albo są (za przeproszeniem) nie ciekawe, to się nie dziwcie, że potem nie wbijacie levelu. I ona nie jest hackerką ;) Nie ogarniam jakim można być dzieckiem, żeby wierzyć w takie rzeczy. Zazdrościcie jej i tyle ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja gram tydzień i mam 10 level prawie że 11

    OdpowiedzUsuń
  11. ! ! ! Alicja ! ! ! Nie jest hackerką. Robi ona świetne filmy, ma po kilkanaście tyś wyświetleń na filmach, za to, jest masa sc i fame. Ma filmy w top. Dlatego jest taka sławna. Ja gram od 31 maja 2014 i mam 23 lvl. Prawie 24.♥ Robiłam też trochę przerw.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tu myśle że poprostu ona dużo gra i robi duzo filmów . PS W msp Jestem MeganTrailor

    OdpowiedzUsuń
  13. Pewnie to jedna z tak zwanych gro-holiczek no i są hacki na fame.Czasem jest że parę osób gra na jednym koncie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie. Pewnie ! ! ! Alicja ! ! ! ma taki lvl dzięki jej filmom. Ja jakoś gram 2 miechy i narazie mam 17 lvl, a gram od 5 marca 2015 roku.. mam swoje sposoby.
      -SilverSnow

      Usuń
  14. Ja gram 2 miesiace i mam 19 lv (nie uznajcie mnie za hackerke tylko mam dużo award i boonsty sb na nich robilam i gralam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja gram 8 miesięcy i mam 15 level jestem majowa wiosenka ...♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja gram od 2 miesięcy i mam 22 lv. Jestem MeganTrailor

    OdpowiedzUsuń
  17. Moja bff KamilaLOL78 miała ! ! ! Alicje! ! ! w znak ale Alicja ją wywaliła

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja gram od października 2011 r.;) Ale konto na którym aktualnie gram założyłam w 2012 r.
    Mam ! ! ! Alicja ! ! ! (Julie) w znajomych na facebooku i msp to moja koleżanka wbiła mi 7 levelów i dzięki niej mam 22 prawie 23 lv xd Występuje w jej filmach ;p Dała mi całą liste życzeń .Jest bardzo miłaa :)
    Na msp- nickol@32

    OdpowiedzUsuń
  19. A może ona poprostu jest uzależniona? Ja gram od 2013 roku od Grudnia i mam 23 LVL.




    PS: Jestem na MSP Meridaw555

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja gram od sierpnia 2012r. Dokładnie 18. Mam 26lv. Trochę trudno jest wbić lv. Ale sądzę, że ! ! ! Alicja ! ! ! Nie jest hakerem. Poprostu filmy, udział w filmach bardzo pomaga w lv. W znaj mam pewną osobę, która w pół roku (mniej więcej) wybiła sporo leveli. To ! ! ! Krystian ! ! !. Nie wiem czy jego nick piszę dobrze.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)