Menu

czwartek, 21 sierpnia 2014

Akcje w noc hackerów

Cześć!
Wczoraj na nocy hackerów dużo osób doznało paniki, zaczęli się brzydko ubierać (co zresztą pogarszało sprawę i rozpraszało innych), zmieniali statusy na jakieś "[NICK] nie zmienił jeszcze aktualizacji statusu." Takie coś jest dla mnie kompletnym bez sensem!
Dlaczego?
Po 1. Widać, że to ty napisałeś/łaś,
Po 2. Jeśli jacyś hackerzy są to ich tylko do siebie przyciągasz.
Patrzcie co się działo za ten czas:






Było tego więcej, ale nie chciało mi się już robić screenów. Nie ma to najmniejszego sensu.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

2 komentarze:

  1. Powiem tylko że to przeżyłam a nic nie robiłam ciuchów i statusu nie zmieniałam masz racje po co się tak ubierać to tylko przyciąga ;-;

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wtedy chyba nawet nie miałam Internetu, więc nawet nie mogłam nic zrobić XD. A haker zawsze może sprawdzić poprzednie statusy, ale i tak to zmienianie jest bez sensu.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)