Menu

wtorek, 8 lipca 2014

Zmiany na Duńskim MSP...znowu ;_;


Hej,to Dominika ♥
Weszłam sobie z nudów na Duńskie MSP i znowu zmiany !
No właśnie...jest w mieście filmów takie coś.
Tłumacz Google pokazuję,że to są zdjęcia,więc może można robić zdjęcia.
Kliknęłam i co zobaczyłam ?

Takie coś!
Nic tam nie ma !
NIC!!!
Przetłumaczyłam i się dowiedziałam,że można robić zdjęcia z Tabletu,pewnie na MSP HD .
Bez sensu..modzi już nie mają czego wymyślać ? 

AHA... ;_______;

Ok,to tyle,miśki ♥

Dominiczka <33



6 komentarzy:

  1. Hymm... trochę bez sensu te zdjęcia dodawać. Mogli by dać opcje dodawania muzyki z play listy ; ) By to było raczej lepsze. ; p
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń
  2. GŁUPIE. Też o tym napisalam, tylko, ze o 9 rano xd. Przypomina mi to Instagram ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaraz na tablecie sprawdze czy moge cos dodac i wgl xd /Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziwne ... Zupełnie niepotrzebne xD ;__;

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej bo szukam adminki na bloga http://bundi-msp.blogspot.com/ czy moze jestes zainteresowana? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierdziel, co za dupsy -,- Mo moderatorzy to są najmądrzejsi, nie wiesz? xd

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)