Menu

niedziela, 13 lipca 2014

Zmiana wyglądu

Hey wam!
Tu Nat, dziś chciałabym was poinformować, że zastanawiam się nad zmianą wyglądu bloga. Tym razem coś w barwach, których chyba nikt nie miał, może miał ale ja jeszcze się z takim blogiem nie spotkałam :P
Więc obmyśliłam sobie coś takiego z bordowo błękitnym tłem, wyglądałoby to na coś takiego:

Mnie się podoba, ładnie by się komponowało z takimi neonowymi, rażącymi nie przesadnie dodatkami, lub kolorami.

Co wy na to?
Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

8 komentarzy:

  1. Te kolorki będą idealne! : ) Ładnie razem wyglądają : 3
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem to świetny pomysł! ;)
    nikki787

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł ;) Kolory ładnie wyglądają razem :D Ciekawa jestem nagłówka ^^

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem to będzie fajnie razem wyglądało C:

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe jak to będzie wyglądało z resztą :) Myślę, że idealnie. /Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  6. moje ulubione kolory i już sobie wyobrażam jak twój blog będzie wyglądał /Pozdrawiam Emcia:3 (na msp emilka601

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)