Menu

środa, 2 lipca 2014

Zgapiam powiadasz? hmm.... :)

Hey wam!
Tu Nat, ja sobie siedzę na chat i piszę ze znajomymi a tam ktoś wyskoczył z takim tekstem:

Sram!
co to ma być?
że ja papuguję? tak się składa, że ten wygląd bloga zrobiłam jeszcze w czerwcu, a ona NIEDAWNO!
mam dość każdy oskarża a nawet nie wie!
Ci co tak myślą to po prostu się ogarnijcie, bo miałam pierwsza wygląd bloga a potem juss sobie zmieniła jak zobaczyła, że ja to zrobiłam......
POZA TYM JAK MOGŁAM WIDZIEĆ JAKIE MA TŁO, SKORO NA JEJ BLOGA NAWET NIE WCHODZĘ BO NIE CHCE GO WIDZIEĆ?

Odczepcie się :)
To pytanie nie powinno być skierowane do mnie :)
Poza tym, potem ludzie sobie robią takie nicki:

Nie będę tutaj pozdrawiać, ahh...

XxPorshiaXx
~Nat

5 komentarzy:

  1. Może chcą być cool./Violetta 56789 Leonetta K

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie jest zazdrosny/a że nie ma takiego fajnego bloga : )
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przejmuj się ;) Jest zazdrosny/a ;))

    Podrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki jest adres do tego bloga?

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)