Menu

czwartek, 10 lipca 2014

Zapraszam na galaxysite!

Hey wam!
Tu Nat, wczoraj poproszono mnie o reklamę jednego z nowszych portali dla Movie Stars. Jest to coś typu facebook, ale osobiście bardziej mi się podoba ta nowa strona, może dlatego że facebook już mi się nudzi....


Tutaj możecie się zarejestrować: http://galaxysite.co.uk/
A tutaj link do mojego profilu: >>>KLIKNIJ<<<

Polecam się zarejestrować, i może pomoglibyście zareklamować tą stronę?
Może być w statusach, na blogu, na forum, gdziekolwiek!

Dziękuję serdecznie
Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

5 komentarzy:

  1. Może założę konto ;p Zobaczę jeszcze :B

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe...Moze se założę konto.../Anakonda XDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Założyłam konto, ale nic jeszcze na nim nie zrobiłam i wgl xd /Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kto to stworzył?

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba sobie założę konto ; )
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)