Menu

czwartek, 3 lipca 2014

Wyznania

Hey wam!
Tu Nat, jestem zdziwiona tym co właśnie zobaczyłam...
Pewnie już znacie Adrian112266 na MSP, o którym pisałam przed chwilą, i napisałam też że PotkieNight go namierzyła pisząc, że on to Dennim.....
No i miała wielką rację, patrzcie co mi Adrian napisał na blogu:


A teraz coś, czego się nie spodziewaliśmy wszyscy:

Jeśli ktoś nie pamięta kto to NiewiadomaMajka, to jest to ta dziewczyna od kolorowych anonek..
Koszmar...
Wiedziałam, że on coś kręci

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

4 komentarze:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)