Menu

sobota, 12 lipca 2014

Wyświetlenia!

Hey wam!
Tu Nat, chciałabym Wam serdecznie pogratulować, ponieważ w dniu dzisiejszym zauważyłam że mam ponad 200 tysięcy wejść na bloga!
jestem Wam bardzo wdzięczna, że mnie przez ten cały czas docenialiście pomimo mojej złości czasami, ale chyba rozumiecie jak to jest gdy wszystko jest napisane na blogu a są ciągle te same pytania do mnie...


w tej chwili jest tyle wejść, pewnie za moment będzie więcej jak zawsze, ale wiecie jaki to dla mnie zaszczyt? ogromny, jak zaczynałam pracę z blogiem jako 4-5 level, to nigdy nie sądziłam, że będzie on jednym z popularniejszych o MSP, a teraz mogę się tylko cieszyć i to dzięki Wam, tylko Wam! :D no i oczywiście swojej pracy, bo trzeba sobie zasłużyć. Tak myślę.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

3 komentarze:

  1. Ja również gratuluje :) /Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i życzę jeszcze więcej wejść na bloga! : D
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)