Menu

piątek, 18 lipca 2014

Wypad do fryzjera

Hey wam!
Tu Nat, dużo osób pytało się czy to ja jadę do fryzjera, to chyba nie takie ważne ale nie chce mi się tego pisać 100 razy każdemu z osobna, więc tak, to ja z moją mamą i jej koleżanką byłyśmy u fryzjera, ona farbowała włosy a jej koleżanka podcinała. Mnie również podcinano włosy, ale tylko końcówki bo ja mam włosy do pasa, i muszę podcinać inaczej będą mi się niszczyć i muszę tak raz na 1-2 miesiące podciąć :P
Jednak wolę to robić u fryzjera, niż u mamy bo ona jak mi zetnie to katastrofa.....

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

3 komentarze:

  1. Zazdroszczę włosów xd /Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też chcę mieć takie włosy jak ty ! *o*

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam włosy do pasa :D
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)