Menu

poniedziałek, 7 lipca 2014

Wyniki na redaktorów wakacyjnych!

Hey wam!
Tu Nat, dziś ważny dzień dla Was i dla mnie, ponieważ nie będzie mnie od tej chwili do 20 lipca (nie całe 2 tygodnie) i teraz podaję wyniki na redaktora wakacyjnego od dzisiaj do 20 lipca.
Osoby, które się dostały to:

Edit:
  •  Lizi Grove
  • @(OLA)@
  • Lovendi
  • Lejdi130
Gratuluję Wam!
Mam nadzieję, że spełnicie moje oczekiwania, i:
- Napiszecie chociaż 2 posty dziennie,
- Macie spełnioną dobrą ortografię i interpunkcję,
- Wasze tematy na posta będą tylko o grze (nie licząc posta powitalnego)
To chyba wszystko!
zaprosiłam Was do współpracy na maile które mi podano w komentarzu, jednak jeszcze poproszę, aby Lovendi i Lejdi130 podała swojego e-maila w tym komentarzu, bo go nie mam i nie mam jak zaprosić:)

Jeszcze takie małe informacje
Moim kontem na MSP będzie opiekować się Ilolajna11, oraz chatem tu na blogu podczas mojego pobytu poza internetem.
To wszystko z mojej strony, gratuluję wszystkim, którzy się dostali ale też tym, którzy mieli chęci.

Wiem, że mnie nie zawiedziecie i mogę Wam ufać :)
Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

5 komentarzy:

  1. Oj, przepraszam :> natalkaxde@gmail.com ... OMG dostałam się :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje : 3 Już nie mogę się doczekać nowych postów : )
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie podałam wcześniej gmaila ;_;. Podam ci Nat i tu i na gg xd. olaimoviestar@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranym ;-)

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)