Menu

poniedziałek, 7 lipca 2014

Wyniki na modela I części nowej serii+ Konkurs wakacyjny 2014! C:

Witam :3 Seria pojawi się już nie długo :* Chciałabym przedstawić wyniki na modela do pierwszej części tej serii:
-Cukierkova!
-Lyod II
-Nataliaa =)
-Emily Mccline

GRATULUJE WAM! ;)Ogłoszenia parafialne zostaly ogłoszone,a teraz temat posta czyli kratki :c.... Aż mi się słabo robi....Gdybym nie miała co robić to zhejtowałabym te osoby przez które kratki wróciły na Amen ;_; No ale nie denerwujmy się :3 AAAAAAAAAAAAA x-o Zaraz wybuchne XD Po jakiego grzyba niektóre osoby przeklinały w ctr, i co ? zadowoleni ? Gratulacje (;-;) .__. A mogło być super, byśmy pisali co chcemy, linki do blogów no i wogóle wszystko czego dusza zapragnie, oczywiście oprócz przekleńst... A osoby które PODOBNO nam załatwiły mordowanie się z kratami to.... Uwaga, uwaga.... ! ! ! Alicja ! ! ! I jej naj Weronika ( nie znam jej pełnej nazwy ). Jeśli naprawde to przez nie wróciły kraty, to zepsuły sobie reputacje ;) Dla mnie to wstyd by jeszcze być na msp, bo nie dość, że to by była moja wina to i jeszcze mialabym wyrzuty, że pisałam takie świństwa, ale to nie mój 
problem i dzięki bogu XD Teraz normalny napis sprawia kłopot -,- Np. Jak napisałam Julacz to zakratkowało, tak JULACZ, ojeju to przekleństwo?!? :O Dobrze już was nie wtajemniczam xd....


CHCĘ OGŁOSIĆ KONKURS ,, Wakacje 2014 " W KTÓRYM NAGRODY SĄ OGROMNE!!
Tak więc już mówię o co chodzi ;) Przepraszam, że tyle rzeczy na raz, lecz chcę was zadowolić do czasu kiedy nie ma nat C:

Więc.. Robicie looki wakacyjne, które muszą być robione z pasją a nie takie ,, hop-siup ", potem przesyłacie je na mój email pracekonkursowejulacz@vp.pl z tytułem ,, na konkurs bloga cztery panny z jednej wanny/ ( tutaj swój nick ) ". I co? I tyle :3 Teraz nagrody główne i pocieszenia ;)

1. Pozdro+Graf+prezent z listy do 1500 sc.
2.3 grafy+unikat+obejrzenie 5 filmów+prezent z listy do 1000 sc.
3.5 grafów+ obejrzenie 6 filmów+prezent z listy do 500 sc.
Nagrody pocieszenia to 2 rzeczy z mojej szafy+ graf

Zaszalałam XD ;D Tak naprawdę nagrody powinny być  O WIELE niższe i mniej kosztowniejsze, ale dla was wszystko ;**
Konkurs trwa do 13-14 lipca, lub nawet wcześniej go skończe! Nagrody wyśle w ciągu kilku dni, gdy wszystkie rzeczy wyśle oczywiście was poinformuje, osoby które wyślą prace po czasie zostają nie brane pod uwagę! Pamiętajcie, że można wysłać nie więcej niż 10 prezentów dziennie, więc w jeden dzień się nie wyrobie. Dobra ja już kończe i życzę miłych snów, ponieważ jest 23:10 :p




6 komentarzy:

  1. Jestę modelę xd Dzięki. Może wezmę udział w konkursie :) /Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ey, ale to ma być look, czy może być screen ze sklepu? Bo biedna jestem na MSP XP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obojętnie :)/Julacz co się cieszy że się wam podoba :p

      Usuń
  3. Dziękuję ;3 Zastanowie się nad tym konkursem :B

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)