Menu

czwartek, 24 lipca 2014

Wrocław

Hey wam!
Tu Nat, już jutro jadę do Wrocławia do ogromnej galerii Magnolii, z jednej strony się cieszę, a z drugiej nie dlatego że chciałabym tam pojechać sama z rodziną, a jadę ja, mama i jej kolega no i być może moja siostra.... Szczerze powiedziawszy nie lubię jeździć gdziekolwiek ze znajomymi rodziców bo nie dość że się często wstydzę, to jeszcze mi jakoś głupio.... Ale też z tej jednej strony cieszę się, bo idę tam znów do kina, szkoda że nie mam tam jakiejś znajomej to byśmy sobie razem pochodzili, a oni osobno, wtedy byłoby już lepiej.

Jutro jadę o 9 rano także nie wiem czy będą posty, ale postaram się jakieś opublikować. Może dzisiaj napiszę wersje roboczą postów, a jutro je opublikuję. Nie wiem. Po prostu nie chcę aby blog stał pusty.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

3 komentarze:

  1. Nic się nie stanie, jak postów jutro nie będzie, bo piszesz ich dużo.Miłego wypadu do galerii i wgl :) /Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację ;c Ja też bym czuła się głupio :C Ale życzę miłego wypadu do galerii i do kina ;)

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę udanego wypadu : )
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)