Menu

wtorek, 15 lipca 2014

Wkurzające teksty

Hey wam!
Tu Nat, teraz wszystko mnie drażni i denerwuje, każdy się uważa za hackera, i mi to pisze, ale skoro wiem że to nie prawda, bo nie wierzę już w hackerów na MSP, pomimo tego że czasem się boję to mnie to już denerwuje. Kurde siedzę sobie na blogach, a tam ciągle ktoś jeszcze z nie zmienionym nickiem mi się "chwali" że jest hackerem...

No hej, ja jestem, idziemy na akcje u kogoś? -.-.-

Eh..... Może i to żałosne, ale mnie już wszystko denerwuje >.<

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

6 komentarzy:

  1. Nie dziwie się ;_; Mnie też by to wkurzało jakby każdy uważał się za hackera.
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń
  2. A przeciez lyod jest hackerka, nie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam kiedy ta osoba to pisała

    OdpowiedzUsuń
  4. To już na serio nudne i denerwujące ;-;

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń
  5. <.< <~~ Heheszki xD No dobra spokój ;D Ja < Trochęę > wierzę chackerów bo przecierz istnieje... HACK! XD Nom i niestety jakis gościu może zabrać konto :c *U*

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)